close

Hi Everybody,

我叫Min Min仔
由於我暫時唔識字
就有請我Mama幫幫我
打出我的心聲

我係一個好乖的BB
Dadi Mami叫我郁就郁
叫我休息就休息
我最鐘意食同玩同訓
我好大食ga,每2個鐘就要食嘢
我好鐘意游水,每日都會由上而下由左至右係咁游
我鐘意聽Dadi Mami彈琴
佢地兩個仲成日爭住彈俾我聽tim
不過佢地彈得好唔熟練
攪到我好唔耐煩

我的胃口同Mami完全相同
除咗d生嘢我唔like
Mami鐘意食d 乜我就食乜
我真係好抵錫ga~~

雖然我的體型叫做中等
但Mami個肚都唔係好大
所以佢都好小心照顧我
而且在7月31日仲officially 有人讓座俾我地
那天亦都係我地第一次一家人去游水呀~~
我好開心呀!

在晚上就係我同Dadi的親子時間
我最鐘意Dadi溫暖的大手同溫柔的聲音
所以每次Dadi叫我同同我傾心事
我都特別興奮同雀躍
我最聽Dadi話
好彩我係男孩子
如果唔係Mami一定呷醋

另外
其實我好幸運ga
未出世已經有得返學
我好鐘意同Mami一齊返學
仲好留心同埋我好主動叫醒我訓著咗嘅Mami ga (佢俾老師悶暈咗)

好介紹住咁多先
要陪Mami溫書先

Min Min 仔

arrow
arrow
    全站熱搜

    Frauwong 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()